En dag som alla andra..

Dagen har varit bra, tröts snö och kyla. Var faktiskt lite glad över att det kommit snö :) Så imorgon ska jag försöka vara hurtig och ta en promenad med Nellie :)

Ikväll har vi varit hemma hos Åsa och Nea. Båda barnen var på bra humör och det var såå mysigt att dom var det! :) <3 Våra små gullungar! :) Skrattade en massa som vanligt! :) Gud vad jag älskar familjen Alkemyr/Dalgren! <3

La Nellie för att sova vid 21 ungefär, efter vanliga kvällsrutinen av mys och bus och en massa prat! :) Ringde syster Sandra för att berätta att jag kommer på hennes kalas på fredag! :) Christian skulle vara hemma med Nellie och jag ska iväg ett par timmar. :) Medans jag pratade med Sandra så vaknade Nellie till, men låg bara och pratade en massa med sig själv (eller snuttefilten) så jag pratade färdigt med Sandra för att ge Nellie en chans att somna om själv. Men efter ett tag så lät hon bara högre och högre, det lät nästan som att hon ropade. Hon var aboslut inte ledsen, inte det minsta. Men det lät lite som "Hallååå, är det någon som hör mig?" så när jag kom in för att ge henne lite mer mat, så ville hon bara ha lite grann och sen fortsätta prata. Haha. Myste lite till med henne och la sen ner henne i vaggan igen, och nu sover hon så sött! Vårat lilla hjärta! <3 Även fast klockan kan tyckas vara ganska mycket så kan man ju inte låta bli att prata och mysa. Hon är så liten än, så det där med tider kommer sen ;)

Vad skulle jag göra utan min lilla familj? Är så glad att jag har både den mest underbara dotter man kan ha och den bästa sambon i världen! <3 Älskar er så himla mycket! :) <3

Nej om man skulle ta och försöka krypa ner i sängen?
Godnatt på er! :)

Och jag har mina aningar om vem denna människa på facebook egentligen är! Men jag är inte helt hundra, så därför kommer jag inte yppa vem jag tror att det är förens jag fått bevis för det! Jag anklagar inte människor som kanske rentav är oskyldiga. Aningar och magkänslor får man fortfarande ha! :)

Ps. Är det ingen som har förslag på färger och sånt till min blogg?
 


Kommentarer
Helena

De e ju snart jul gumman så varför inget kring den kategorin? :) Ha de bäst! <3 Pözz

2010-11-22 @ 00:49:07
Jannica

Jag gillar din blogg. Kul de går så bra med din dotter. Hon va riktigt söt :):). Du kanske skulle göra bloggen efter vad du gillar att skriva om? Typ ja har ju en "viktblogg" o därför bilder på mig. Fortfarande problem med bakgrund men de kommer ;P Men testa. Det är rätt enkelt :). Kolla in denna sidan http://www.designadinblogg.se/ och tryck sen på desgin. De finns massa funktioner och de är vääldigt lätt att förstå för de förklarar bra :). Lycka till!

2010-11-22 @ 09:32:59
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Åsa

Och familjen Alkemyr/Dalgren älskar familjen Saxin/Nilsson <3<3

2010-11-22 @ 10:41:54
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Emmelie

Kanske grönt, det gillar ju du :D Jultema är ju alltid kul också, så kanske en kombination av ett grönt jultema :P Haha, jag e ju fan ett geni!! Nellie är förresten skitsöt! puss

2010-11-22 @ 18:38:52
URL: http://foxfire.blogg.se/
Therese

De andra förslagen du fått är bra, men jag tycker nog faktiskt att du kan ha bilder på..ptja..typ..MIG som bakgrund.. HAHA :D

Kram <3

2010-11-22 @ 21:33:35
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0