En pigg dotter! :)

Idag var hon väldigt pigg nu på kvällen, vi låg och tjattrade med varandra i över en timme i sovrummet. Haha. Hon somnade så sent som 22.15 ikväll. :)
Såhär pigg och liiiite till var hon <3


Har haft Angelica på besök idag, det var inte igår. Så himla trevligt och kul men synd att det inte händer allt för ofta längre. När vi bodde grannar så var det så mycket enklare att ses, och då sågs vi ju typ varje dag. Får ändra på detta. :) Och jag får ta körkort snart också ;) Angelica fick Nellie och gapskratta här förut, jag lyckades få henne och skratta igår en sväng. Men det var inte mycket. och jag kommer inte ihåg hur jag gjorde. Men idag så fick Angelica henne och skratta mycket och högt! Så himla sött! :) Snart kommer vi ha en skrattande, pratglad liten tjej här hemma :D Gud vad roligt! :)
Hoppas hon skrattar snart igen så Christian får höra också :)

Nej ni, nu blir det sängen. Nu hörs vi inte förens jag är 22! ;)
Godnatt! :)
Tack för tipsen ang designen, håller just i detta nu på och fnular på en ny design och testar på en provblogg jag har. Men håll till godo, här ska ändras ;) Therese förresten, en bild eller två ska jag väl lyckas klämma in, men jag vet inte om jag har några på dig ju? :O

Gaah, varför jobbar min karl när jag är mys/sällskapssjuk? <3


Kommentarer
Jannica

Grattis :D

2010-11-23 @ 10:06:22
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Therese

Men vad är det jag läser.. Inga bilder på mig? :O

Kraaam

2010-11-24 @ 00:45:46
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0