En såndär fin höstdag! :)

Har passat på att vara ute idag när det har varit så fint väder. :) Man får ta vara på dom fina dagarna hösten bjuder på sålänge det finns såna! :)
När jag och Åsa, Linnéa och Nellie var påväg till Cattis så åkte det förbi en DHL-bil, och den fan som körde skulle jag ha kunnat slita ur bilen och slagit lite på. Man ÖKAR INTE farten när man åker förbi små barn! Blir så jädra arg, jag ställde mig själv lite mer ut i vägen och pekade på Linnéa och menade på att det kanske är dax att sänka farten, men fanskapet bara glodde frågande på mig och ökade farten?! Idiot!

Förutom det så fick vi en fin och trevlig promenad :) Tack för idag hörrni! :)

Väl hemma igen så kom mormor tuta och hälsade på en stund. :)
Älsklingen har åkt iväg till jobbet, och lilla hjärtat sover. <3 Så nu sitter jag här och bara slappar, ska strax ta en tekopp och kanske invänta IDOL eller något annat bra på tv:n :)

Nellie är tillbaka till sitt vanliga jag, glad och full av bus, men lite tröttare än vanligt. Det är ju helt förståeligt! :) Igår var hon sååå ledsen. Och det gjorde så ont i mig när jag hörde på gråten att det var för att hon hade ont. :( Inte lätt att vara liten och ha ont i kroppen. Otroligt nog så har hon sovit bra på nätterna ändå. Lillrava <3

Alla blogginlägg är nu flyttade så hädanefter så finns hela mitt bloggliv att läsa på denna bloggen och ingen annanstans! :) Det tog sin lilla tid men nu är det klart. Synd att jag inte har kvar kommentarerna bara :( Men, det får jag skylla mig själv för, eftersom jag inte haft en och samma blogg. :(

Nej, nu ska jag nog göra tekoppen och knåpa ihop ett litet sms! Måste få ur mig lite om vad jag tycker och tänker. Sms är tyävarr enda sättet utan att bli avbruten hela tiden! Höres! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0