Folk är sanslösa!


Blir så förundrad över hur folk orkar hålla på?
Fattar inte folk att till slut får man reda på vilka dom egentligen är?
Ingen pratar skit om min familj utan att stå för det! Absolut ingen!
Speciellt inte via internet, och till råga på allt försöker människan vara anonym/okänd (om man kan kalla det för anonym/okänd?). Nej!
När det kommer över internet så tar jag allt med en nypa salt och behärskar mitt humör!
Stå för vad man tycker/tror sig veta/häver ur sig är en bra början, inte gömma sig bakom dataskärmen!


Tids nog brister mitt tålamod!
Jag orkar inte hålla skenet upp hur länge som helst!


Kommentarer
Camilla

Hej gumman!



Vad händer?? Inte finns det väl folk som gör så? Det låter ju helt sjukt! Det förtjänar inte du i alla fall! Stor kram till dig och Nellie!

2010-11-21 @ 05:16:07
Jannica

Gud vilken fin tös!!! Kul läsa din blogg om hur det går. skönt hon somnat bättre och är glad, de känns ju bättre för alla :). Skit i alla som är anonyma, de är bara fegt. Sådana med kass självkänsla och som är avundsjuka för att du har en sån fin och bra familj. Spara energin till de ist :)

2010-11-21 @ 11:18:36
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0