Förklara lite bättre kanske?

I mitt förra inlägg så skrev jag om skitsnack om familjen. Det gäller inte min dotter och sambo utan det är min mamma och pappa det gäller, spec. pappa. Ber om ursäkt för om det verkade som att det var om Nellie och Christian. Ska försöka skriva annorlunda om det blir fler gånger. Tänker inte på att "min familj" betyder fler saker nu! :)

Människan som håller på kallar sig "Mia Nilsson" på facebook, men jag är 110% säker på att jag vet vem det är egentligen. Synd bara att jag inte har bevis för vem det är. Jag har bara magkänslan och aningar. Men tyvärr är det inte nog. Minsta lilla bevis och jag kommer se till att du får stå för vad du säger, oavsett vem du är och oavsett om jag ska behöva anmäla dig för förtal eller liknande. Du kan vara självaste kungen om du vill. I dont care!

Nu mer kaffe! :)


Kommentarer
Åsa

Då tycker jag att du ska skriva vem hon är Catrin för jag är trött på detta nu!! Jag får massa hot & kränkmejl



Kram!

2010-11-21 @ 15:39:37
URL: http://www.missjohanna.bloggplatsen.se
Jannica

Kämpa på. Jag vet hur det är när folk snackar om en familj/vänner. Van alla gjorde de om min mamma. Massvis med bråk. Man vill så gärna försvara. ! Sanningen kommer fram :)

2010-11-21 @ 19:33:13
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0