Fredag!

Sitter här och letar efter ägare till en jättemysig hankatt som varit utanför oss och i närmaste grannskapet den senaste veckan. Han är super mysig och vill gärna krypa ihop i famnen när man går ut och sätter sig. Pratade nyss med polisens tipstelefon och frågade om det fanns någon efterlysning, men icke!

Ingen som saknar denna mysiga katt-killen? :-( Eller iaf känner igen honom?



Svarar på din kommentar här Bianca! :)
Ja jag vet att dom kan få som abstinens, fick info om det när vi var på förlossningen och efterkontrollen. Men det skulle visa sig som "ryckningar" och och mer oro första månaden. (Det var vad vi fick som info iaf) Och vi märkte inte av något speciellt av det då, utan det har kommit nu. Så jag tror (försöker inte skylla ifrån mig att jag röker) att det är något annat, som typ utvecklingfas eller effekt av vaccination eller kanske båda delarna. Jag vet dock att hon inte mår bättre av att jag röker, och har planer på att sluta. Men ärligt talat så har jag inte riktigt den viljan som behövs. Även fast Nellie betyder allt för mig så har jag problem med att sluta. :-/ Men jag röker mycket mindre nu än för ett år sen då vi fick reda på att hon skulle komma. Så jag har gjort framsteg iaf! :)
Tack för din kommentar iaf! :)

Dagen idag har varit bra, förutom att Nellie har varit väldigt trött och har sovit en del idag. Så jag tror att hon kanske rentav börjar bli förkyld igen. Eller så behöver hon bara sova mer nu eftersom hon snart ska lära sig en massa nytt :) Hon växer alldeles för fort ju :O Och snart är hon inte våran bebis längre. Hihi <3
Nu sover hon igen, och har gjort sen kvart i 8 efter en massa bus och skratt framför spegeln. :) Snart blir det sängen för min del också. Tror baske mig att jag är påväg att bli sjuk också så det blir en panodil eller två innan sängen så värken i kroppen kanske blir bättre. :)

Christian är i Grums hos Patrik en sväng och tar sig några cider ikväll han :) Får se när han ramlar in här hemma inatt. ;P <3

Nej godnatt på er!

Ps. Hör av er om ni känner igen katten :)


Kommentarer
Bianca

Oj nu blev jag med på ett inlägg :$

Va bra att de inte var de :)

Nä har man inte viljan är det svårt att sluta, min motivation var ju självklart min bebis! Jag skulle aldrig skada min oskyldig försvarslösa bebis med flit. Även de där med att tänka på plötsligt spädbarnsdöd hjälpte. Hoppas du finner viljan och hoppas att ni mår bra alla tre! Tiden går så fort ibland :)

2010-11-15 @ 23:21:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0