Humör efter mig?

Nellie har haft en "sur-dag" idag. Tror baske mig att hon har fått mitt humör, det och kalla händer&fötter. Annars är hon ju C i miniformat. :O Ingenting vi hittat på har varit bra. Men hon måste ju få ha såna dagar hon med, det har ju alla andra. :) Nu sover hon iaf, och det dröjer nog inte länge förens jag också gör det. Har haft huvudvärk konstant i 4-5 dagar och varken kaffe eller panodil hjälper så antagligen är det spännings-huvudvärk. :( Hoppas jag får sova bra inatt så kanske det släpper lite :)

Var och handlade förut och fick med mig massa fredagsmys och pizza, men det blev en halv pizza och kall cola. Resten tar jag imorgon. Känner inte för det ikväll när jag inte är pigg. :/ Idol blev det iallafall! :)
Var duktig och gjorde makaronipudding förut :) Blev nog helt okej. :) 

ca 500g köttfärs
2 pkt tärnat bacon
ca 5 dl makaroner
Krydda efter behag (Jag använde tacokrydda, salt och svartpeppar) 
Stek bacon och k-färs, koka makaroner. Blanda i en ugnsform 
Blanda iordning 4,5 dl mjölk och 3 ägg, häll över
Lite ost på om man vill och in i ugnen på 225 grader i 20-25 minuter.
Färdigt! :D


Inatt var jag på väldigt dåligt humör. Det finns folk till allt, men jag bryr mig inte. Det finns bevis på att det är bullshit vad folk säger. Och jag tänker inte lägga ner energi på bullshit! Förstår inte varför folk ska försöka förstöra för andra människor? Man blir såååå trött på sån skit! Lägg ner för helvete! (Ursäkta ordvalet!)

Gud vad veckan går sakta när C jobbar, vill att han ska vara ledig igen. Vill ha lite sovmorgon också! :) Det var ett tag sen ;) Men mest vill jag ha honom hemma igen, saknar honom vareviga dag som han jobbar. :( <3

Nej nu blir det lite IDOL och sen soooovaaa. :)
Godnatt!


Kommentarer
Åsa

Ja hjärtat. är nog lite Catrin humör söta Nellie fått ;) Men något måste man juh faktisk få av mamma oxå :P

Om man kollar in min dotter har hon fått mitt klassiska vara sur jämt humör ;) Även jag är sur i massa timmar för ja inte får som ja vill humör ;)



Puss på er <3<3

2010-11-20 @ 08:26:01
URL: http://alkemyr.blogg.se/
Åsa

Jag Caaaallar dig om jag behöver hjälp (HOST) ;)

Annars fixar jag det sj :P MOhahaha! Nej, men idag frågade jag faktiskt mooor om hjälp :D så jag lär mig att kunna fråga om hjälp iaf :)



Puss och massa kraaaaam

2010-11-20 @ 20:08:20
URL: http://alkemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0