Lördag kväll.

Nu är det äntligen lördag igen. Eller ja, äntligen är fel ord eftersom jag inte direkt längtar till lördagarna för det innebär att veckan snart är slut och att Christian snart börjar jobba igen :-/

Lillan har haft en sisådär dag idag, lite ledsen men dagen började med ett leende och hon somnade själv efter en massa bus, och hon somnade helt själv ikväll! Det är verkligen påväg åt rätt håll igen! :)

Nu blir det nog film med raringen innan sängen, är egentligen inte speciellt trött eftersom jag och Nellie sov från 16 till 18. Men kan nog somna sen ändå, är rätt så sliten. :)

Tror Christian hade en kul kväll igår också, men han var inte så pigg när jag och Nellie klev upp imorse. Han låg ju härute i vardagsrummet på soffan och sov, med Nellies nalle phu täcke, eftersom han inte ville väcka oss ;D så himla go! <3
Nej ni, starta torktumlaren, ta en dusch och sen mysa med stora kärleken! <3
Oh, kom på att det är fars dag imorgon :) tur att man redan fixat present till pappa Christian från Nellie då ;D <3
Blev ett ganska kortfattat inlägg ikväll, men har inte någon vidare lust att blogga.
Ha en fortsatt trevlig lördagskväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0