Försäkringar och paniktvätt.

Dagen började med att man får byta blöja (som vilken annan morgon som helst) men just imorse var liiite annorlunda. Fröken Nellie tyckte att det var en bra idé och passa på att både kissa och bajsa medans jag vecklade ut en ren blöja. Världens leende hade hon på läpparna medans jag inte fattar ett jota av vad som händer. Skyndade mig att lyfta upp henne och torka av henne samtidigt som jag försöker få undan lakanet i sängen för att det inte ska bli blöt rak ner till madrassen.
Därav så blev det lite paniktvätt på grannens tvättdag ;) tror inte det gjorde henne något ;)
Detta var ingen bra start på dagen men som tur är så har resten varit jättebra :)

Har har besök av en försäkringsgubbe idag som pratade om bland annat barnförsäkring, så nu har vi försäkrat det bästa vi har :) man har varit så upptagen med att landa som förälder så vi har inte tänkt på försäkring :-S men nu är det äntligen gjort!

Therese och Marita har varit på besök här idag också och det var så kul :) man har aldrig tråkigt när Therese är i närheten :) och Nellie var på bra humör också, inte dumt alls :)

Nellie håller på och somnar själv i sängen för 3:e kvällen i rad, men ikväll tog det lite längre tid så snart får jag gå och hämta henne. För jag tycker inte att man kan tvinga henne att somna om hon verkligen inte kan, men det är värt ett försök iallafall. :)

Skulle egentligen kollat på "lite sällskap" men vi har störningar på den kanalen så vi får kolla på nätet se istället. :)

Nej, dax och kolla till Nellie. :)
Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0