Ibland blir man lite extra glad. :)

Dagen idag har varit väldigt bra. :)
Började dagen med våran solstråle klockan 8.30 imorse, och det slår aldrig fel, det första man får av Nellie på morgon är ett stort leende! :) Det är en bra början på dagen det! <3

Hade en massa morgon mys med henne och sen vid 12 gick vi på en liten promenad med älskade Åsa och söta Linnéa. Vid 14 kom mamma, brorsan, pappa och Lena och hälsade på. Ärligt talat så ville jag inte tro på att pappa skulle komma när det väl kom till krita och dom skulle hit, men vad glad jag blev när han verkligen kom! :)
Och för en gångs skull så var Nellie vaken när han träffade henne, och ett stort leende var det första han fick från henne. Så himla kul! Dom stackars gångerna han träffat henne har varit i vagnen eller bilstolen och då har hon ju sovit, så idag var ju första gången som hon verkligen såg sin morfar. :)

Vid 18 åkte raringen till jobbet, inge kul alls när han har jobbvecka ju :( Men snart är han ledig igen <3
Nellie somnade vid 20.00 idag och jag har roat mig med att plugga en massa, så nu är det inte mycket kvar. Gud vad skönt. För då kan jag verkligen njuta av min egentid på kvällarna sen när det är klart! :) På torsdag ska det lämnas in! :)

Nu blir det sängen så man får sova lite. Nellie vaknar nog kanske snart. :)
Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0