Idioti-bolag..

Vad är det för vits att ringa runt till folk och göra undersökningar på kvällen?
För ett tag sen så ringde det någon vid 9 på kvällen och skulle prata en massa, men jag svarade att jag skulle lägga barn och så så jag hade faktiskt inte tid. Ikväll ringde dom om en undersökning om tobak, klockan 7 på kvällen. Jag svarade att jag inte kunde prata för jag har en halvgrinig bebis som vill ha uppmärksamhet. Och hon frågade om hon fick ringa en annan gång istället, så jag sa till henne att ja visst, om ni ringer tidigare på dagen. Ja vi kan försöka med det, får jag som svar. Försöka?? Ni får respektera det man säger!
Jag vet att dom bara gör sitt jobb, men det får väl finnas gränser för vilken tid på dygnet man ringer till folk för att göra undersökningar om saker och ting?

Idag var mormor tuta här en sväng, men Nellie var inte på så bra humör förens sent ikväll. Hon var såååå trött, har ju bara sovit korta stunder idag så hon var inte speciellt utvilad inte. Det var trevligt, som alltid att ha mamma här en stund iallafall :)
Vi stod ute och väntade på henne idag, så Nellie fick sova lite i vagnen. :) Inte dumt med frisk luft och fint väder! :)
Här är mormor tuta och Nellie <3


Imorgon blir det att kliva ur sängen i tid och göra oss iordning för att åka med bussen till Grums. Ska leka lite med Linda och Neo och gå på babycafé mellan 10-12. Ska bli kul. Var ju längesen vi sågs nu, så nu var det dax igen. :) Och lagomt tills babycaféet stänger så öppnar pizzeriorna så det får nog bli det till lunch imorgon. :)
Hoppas Nellie är på bra humör imorgon så hon kan charma dom som är där. ;) Eller ja, även om hon är sur så kan hon charma dom! ;D Mammas Lillrava. <3

Imorgon gör Christian sisa passet på en vecka, och det ska bli såååå underbart skönt att få umgås med honom. Saknar honom väldigt mycket! <3

Nej ni, nu blir det lite egentid framför tv:n och sen sova ganska tidigt så vi kommer upp imorgon. :)

Godnatt! :)


Kommentarer
Jenny

Förstår inte heller varför de ALLTID ska ringa på kvällen, helt när det är läggdags för plutt också.. Svär på dem där minst 4 gånger i veckan :P.



Hoppas ni får kul på babycafét idag :)



Kram

2010-10-12 @ 08:47:40
URL: http://jennydepp.blogg.se/
mormor tuta

Nawh, va go bild på oss,<3 puss

2010-10-14 @ 22:08:40
simone

Fint foto där du! ;)

2010-11-01 @ 10:40:16
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0