Måndag!

Nu är det ytterligare en ny vecka. Sitter här och väntar på mamma som skulle komma en sväng. ;)
Har precis haft bästa Åsa på ett litet besök. :)

Idag fick jag riktig sovmorgon, Nellie ville inte gå upp förens halv 11 :O Hon var nog riktigt trött idag :) Och nu sover hon igen på filten här i vardagsrummet. Hon tycker verkligen om sin filt :)

Kvällen igår var riktigt mysig, hade Åsa här så vi kollade på "Gossip Girl" och Nellie va vaken ända tills hon hade gått hem vid 20.20 :) Sen sov hon ända till strax efter 03 inatt :) Jag hann och plugga färdigt så nu kan jag lämna in det på torsdag! :D Gud vad skönt att äntligen få njuta ev egentiden få kvällen. Bara glo på tv om jag vill eller rent av sova tidigt ;D Hade tänkt och lägga mig tidigt ikväll, men det är ju sista avsnittet av "Lite sällskap" ikväll och det går ju inte att missa! :) Men efter det blir det sova :)

Nu ska jag ta mig en cigg medans Lillrava sover en stund till. :)
Hej!



Kommentarer
Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 02:45:12
URL: http://tvminnen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0