Ryggvärk av bloggflytt?

Jisses, vad tid det tar och flytta över 3 år av bloggande!
Hade varit enklare att bära en massa flyttkartonger eller något. Jag har iaf ryggvärk som man får efter att man bärt en massa. Konstigt det där. Är nog min otroligt fina ställning jag sitter i, skräddarställning i soffan och framåtlutad. Hehe. Får nog skylla mig själv. Eller så skyller jag på att min blogg väger tungt p.g.a. dom otroligt intressanta inläggen. Haha.

Idag har vi varit överallt och ingenstans, ute på en liten promenad och hälsade på fam. Larsson. Åkte till Grums en sväng och hälsade på Patrik och Angelica. Farmor (Marita) kom och hälsade på en sväng ikväll också :)
Igår hade vi en heldag med Faster Therese, och som vanligt är det alltid kul och väldigt trevligt med henne! Man kan verkligen prata och skratta om och åt alt! :) Man blir glad av hennes sällskap! Väldigt glad! <3 :)

Älsklingen är iväg och kränger däck som vi ska ha på bilen, hoppas att det går bra för honom. Och att det inte blir allt för sent han kommer hem inatt. <3
Får hoppas på fint väder imorgon så vi kommer iväg till Skruvstad en sväng. :) Skulle vara väldigt roligt det! :)
Blir det inte Skruvstad, så blir det nog en sväng till stan och införskaffa en Bumbo. En ergonomisk "baby-sitter", med lekbord. Väldans häftig och jag tror att Nellie skulle tycka om den eftersom hon gärna vill sitta upp. :)
Fast det blir nog en grön sådan isåfall, om jag får bestämma iallafall! ;D Och det där med lekbord är ju jättebra! :D Vilken grej! Inte konstigt om varenda en från blocket jag har ringt på är borta, dom verkar ju superbra. och uppskattade! :)


Nu är det dax att krypa ner i sängen. Börjar bli sådär ruskigt trött, och Nellie vaknar vid 1-2 inatt (kanske lite senare), och då kan det vara skönt att ha fått sova lite innan. (Svenskan är på topp känner jag).



Kommentarer
Elin

Allt bra?:)

2010-11-01 @ 11:27:57
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0