Underbara Unge! <3

Efter mitt "klagoinlägg" igår om att jag var trött så sov Nellie från 21.30 till 05.30 :O Somnade om efter maten, och sov till ca 9. :)
Undrar om hon tyckte att mamma skulle få vila en natt eller om det håller i sig :) Det återstår att se inatt igen :)
Underbara lilla människa! :)

Tack för dom fina kommentarerna. :) Det är guld värt! :)
Jag vet att man inte är mer än människa, och ibland måste man få säga hur man känner och mår :)
Förutom att jag varit trött, så har jag inget att klaga på. Vi har ju det mest underbara som någonsin funnits ;)
Är så glad att jag har Christian och Nellie :)


Vad ska man hitta på idag då? Nellie sover lite nu hon, och det var behövligt för hon var fortfarande trött. Och på gränsen till sur ;) Men när hon har vaknat, vad ska vi hitta på tills Christian vaknar? Det är ju många timmar kvar tills det kan bli mys med pappsen. :) Hmm, vi kommer nog på något. :) Förslag?

Mer kaffe nu iaf :)
Hej på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0