update som lovat. :)

Ja, jag lovade ju igår att jag skulle skriva idag, så det är bäst att jag gör det ;)

Igår umgicks vi med Åsa och Nea, jag och Nellie mötte upp Åsa och följde med och hämtade Nea på dagis, sen blev det en tur till lekparken. Det var bäst att passa på eftersom det var fint väder :) Efter det så följde vi med hem till dom och Åsa bjöd på glass och lasagnetter (stavning?), gott som tusan var det :) Tack för igår gumman! <3
Nellie tyckte om Åsas sackosäck också :)


<3


Idag då? Vad har vi gjort idag? Hmm..

Det enda vi har gjort idag är typ sovit, varit och handlat, lagat och ätit mat och lekt och myst. :)
Natten gick bara bra inatt, hon vaknade med ca 3 timmars mellanrum, och vid 8 imorse så flyttade jag henne till våran säng för lite morgonmys, men det resulterade i att vi somnade om och vaknade vid 11 igen, och då fick jag väcka henne. ;P
Inatt hoppas jag att hon sover lika bra, men hon somnade iofs vid 21 nu, och då var det efter både amning och lite tillägg. Får se hur länge hon sover nu :) Magen kanske inte tycker om tillägget och då vaknar hon nog snart igen. Men jag hoppas på att det ska gå bra och att hon får sova gott :)

Hon var supertrött förut när Christian skulle åka till jobbet, ville ingenting alls. Blev skitsur när Christian skulle pussa henne, för att bli killad av skägget var ingen hit när hon var trött. Haha. Hon orkade iaf med ett mysigt bad och lite mys innan hon tog sig en supernap vid 19 för att vakna igen vid 20 när jag stod i duschen. Haha, tur att hon höll sig lugn och glad så jag kunde snabbduscha iaf :) Babyvakt är en bra uppfinning. :)

Nu ska jag mysa med mig sjäölv och tv:n en stund, skulle väl egentligen ha försökt plugga lite men jag är trött i huvudet varje kväll så jag kan inte koncentrera mig. :( Får försöka vila lite på dagarna tillsammans med Lillrava. :)

Mys i handduken efter badet <3



<3Min stora raring är bra duktig ibland han, haha.<3 *blinkblink*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0