CV och PB.

Ja, det är vad jag sitter och roar mig med nu. Raringarna sover/vilar så det är bäst att passa på.
Är ur-usel på att skriva CV och personligt brev. Jag har spec. svårt med PB för att man ska skriva varför företagen ska anställa just mig och belysa mina positiva egenskaper. Vad är ens mina positiva egenskaper? :O

Var och hälsade på Åsa, Linnéa och Isabell förut. Var fullt hus för förutom jag och Nellie så var ju Linda och Neo där. :) Alla ungarna verkade ha en sur-dag idag. Kanske beror på det dåliga vädret. Haha. Blir nog bättre efter lite sömn och mat. :) Får se om vi inte kikar bort till ^sa igen efter maten :)

Nu blir det till att fortsätta med CV't. Wish me luck! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0