Eyo!



Lilla "hip-hopparen" iförd nya pyjamasen, ena setet med tofflor/mockasiner och mössa (hon fick samma, fast i gult också) :D Jag sa ju att ni skulle få en bild ;)
Dagen har gått fort idag, fast vi egentligen inte gjort så mycket. POFF, så var kvällen här.

Jag antar att det var fler som hörde åskan idag? Nellie och jag satt i en av sofforna och viskade till varandra. Vi båda var fascinerade av mullret så därav viskandet. Nellie satt mest och sa, "Waaaaoooww, titta, ute" Så himla sött! :)
Imorgon hoppas vi på fint väder så vi kan vara ute! :)

Kan inte fatta att vår lilla dotter inte är så liten längre. Hon kan hur mycket som helst! Hon lyckas med det mesta och förstår så otroligt snabbt! Och snart är det dax för inskolning på dagis också! Shit!
Nellie kommer säkert tycka det är roligt, så det är väl jag som kommer vara kinkig. Tankarna snurrar redan, kommer dom förstå henne? Kan dom hålla reda på alla barnen? Kommer hon ha kul?
Jag vet ju att Nellie tycker om att leka med andra barn, och hon är aldrig elak. Snarare så är det sällsynt att hon är elak, hon slåss aldrig (inte med flit iallafall) och de få ggr det hänt så kramas hon och är så himla go direkt. Är underbart att ha en sån härlig unge! :)
Så nej, dagis/förskola blir inga problem här inte! :)

Nu ska jag titta färdigt på filmen och invänta raringen som kör Åsa och Linda till Karlstad :) Sen får det bli sängen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0