Godnatt?

Herregud vad trött jag är jämt. Ändå får vi sova väldigt mycket här hemma. Nellie sover ju hela nätterna och har gjort sen hon var 5 månader gammal. Och idag fick jag ju sovmorgon också. Kaffe serverat på sängen, lyx i bôtt! Men lik förbaskat är jag trött när kvällen kommer. Under hur det kommer sig?

Idag bar det av med Åsa och company hem till Johan en sväng. :) Vad jag och Åsa har skrattat idag! HAHA. Jag hoppas verkligen att jag hörde fel förut idag. "K*ken"! Haha.  

:D Gud vad jag längtar till den 20:e! Fy vad kul vi ska ha! :D Johan ska med oss ut också! :D

Igår var vi hem till Falk/Karlsson en sväng. Träffade alla 4 barnen också! Det var inte igår! Så kul och se dom allihop igen! Är glad över att vi har den familjen i vårt liv! :) Tänker på er! <3

Vad ska jag göra nu då? Surfar runt tills ögonen blöder känns det som. Hittar inget kul på nätet heller.

Funderar på om jag ska göra iordning det som ska upp på tradera?
Eller så tar jag det imorgon :) Det låter som en bättre idé.
Sängen blir det snart. Får se när jag får sällskap i den inatt. Christian är ju hemma hos Peter han och lär bli där ett tag till. Cider och bilskruvande låter inte som en bra kombination. ;)

Nej nu får det bli sängen hörni alldeles om en strax! Godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0