Halkbanan!

Ja, den blev gjord idag! Så himla kul! Ville banne mig inte sluta åka runt när det var dax att avsluta.
Kanske skulle tagit några extravarv på egen hand? ;)

Började med att sätta oss i varsin (trodde vi skulle åka två och två, så det var en lättnad att få en egen bil) och åkte mot broms-sträckorna. Det var ganska läskigt, men det gick bra. Trodde inte man skulle få så lång bromssträcka som man fick! Jag råkade köra lite fort fort ena gången på halt underlag också, 80 istället för 70. Men som tur var så var det lugnt. Min bromssträcka blev bara något längre än dom andras. ;)
S-kurvan var läskig, men den var roligare för man fick göra lite mer än bara bromsa. Jag trodde vi skulle snurra massor. Men inte en enda gång snurrade jag (blev faktiskt lite avundsjuk på dom som fick till en liten piruett ;P), trots att vi körde i 30-60. Hade nästan velat snurra lite så min rädsla försvinner helt. Men jaja, nu är jag lite mindre orolig. Och till vintern ska det köras på isen! Yeey!

Sen hem och mysa med familjen, vilade i nästan 2 timmar alla tre! Gôtt! Sen lite mat i magen så man orkade med resten av dagen. Blev lite städ och vikning av tvätt. Avslutade med glass innan det var dax för N och dricka lite välling och sova :)

Imorgon ska jag ringa till kommun och acceptera erbjudandet om dagisplats! Vi fick här i Segmon! 5/9 börjar hon! Uj uj, vår bebis är ingen bebis längre! ;') Hoppas verkligen att det kommer gå bra att skola in henne. Jag tror inte det kommer bli problem, för N en så himla trygg unge! Väldigt säker i sig själv och hon vet att vi inte lämnar henne! :) Det är inte många gånger hon blir ledsen om vi åker någonstans och hon är med någon annan!
Detta kommer gå sååååå bra! :)
Är nog jag som kommer gråta mest. Haha.

Nu lockar tv:n lite :)

Och hörreni ni, jag blev godkänd halkbanan! ;)
Körkortet ligger inte sååå långt bort nu inte! Nu är ju det dyraste borta ;D


Hejda!


Kommentarer
Jannica

Åh var härligt att det gick bra :D:D Och lilltjejen kommer klara sig galant på dagis :D

2011-08-08 @ 22:04:11
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Helena

Grattis gumman för de 1:a steget :) Du kommer klara detta galant :D Pözzokjam

2011-08-08 @ 22:56:49
URL: http://mysharona07.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0