Helgen som var..

Vi var barnlediga (på riktigt) för första gången sedan Nellie kom. Hon har tillbringat helgen hos mormor och morbror. :) Hon skulle egentligen dit på lördag förmiddag men blev hämtad på fredag kväll. Mamma tyckte vi kunde få sova ut innan vi skulle partaja med folk&rock här i Segmon. Så från fredag kväll till söndag eftermiddag var det tomt här hemma. Ingen Nellie. Gud vad jag saknade henne. Men kul hade vi!

Vi blev lite folk här hemma på förfest på lördagen innan vi drog upp till folkets hus för att lyssna på musik och träffa folk. Hur kul som helst. Tack alla som var med och gjorde kvällen så himla bra! :)
Och tack mormor för att Nellie fick vara hos er! :) <3

Men det var bra skönt när söndagen kom och Nellie var på väg hem! Trollungen! <3
Allt hade gått hur bra som helst hemma hos mormor, sov som hon skulle och var på jättebra humör hela helgen! :) Tror vi alla tre behövde lite paus faktiskt. För nu är hon positiv som vanligt! =)

Men nu kommer det dröja ett litet tag innan vi lämnar bort så där igen. Är bra skönt att ha henne hemma faktiskt. :)

Vad ska man hitta på nu då? Nellie och Christian ligger och vilar. Jag fick ju sovmorgon jag, så skippade middagsluren idag jag ;) Väntar på att dom ska vakna så man kan göra sig i ordning och gå till Åsa och barnen en sväng! Har inte sett dom på några dagar nu ju. 

Nej, hörs senare.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0