Update.

Blir en kort update om dagarna som gått. Håll till godo ;)

Onsdag. Blev inget för Nellie med farmor, men vi fick besök av Angelica och vovven Ronja. Blev tjatter och kaffe :) Tack för titten!

Torsdag. Då följde Nellie med farmor till bestemor och vi var huxflux barnlediga i ca 3,5 timme. Inga fel. Passade på att ratta lite bil som jag inte gjort på minst 1 år och 9 månader. ;) Gick superbra. Och det var behövligt att jag förfriskade minnet lite så jag vet hur jag ska köra bil på måndag då halkbanan äger rum. Vore nog inte så rockigt att komma dit för att berätta att *Hörreni, jag kommer inte ihåg hur man gör.* Haha. Men detta blir nog inga problem. Fast är lite nervös ändå.

Fredag. Mamma var här för en kvälls barnvakt. Vi skulle iväg och fira Patrik som fyllde år den 2:a. Åkte i väg vid 7 snåret. Och efter sisådär några vinglas och ett x antal timmar så kom jag hem vid två, så mamma fick åka hem! Christian var fortsatt chaufför och körde in på gården här hemma vid 7.20 imorse. Jag hann åka lite amerikanare jag med, kände mig som en liten 17 åring igen. Haha. Tack för en super-kul kväll! :)
Allt hade gått bra med N här hemma också. Mamma tyckte det var lite tråkigt. Eftersom , jag citerar: "Hon sover ju hela tiden" :) Inget gnäll från N's sida. Det var skönt att veta :)

Idag är ingen av oss pigga, Jag har sovit ca 4 timmar. Tänkte att jag skulle sova middag med N idag, men tji fick jag. 20 (!) minuter sov hon middag! Typiskt.
Nellie var inge pigg hon heller. Totalt blev det 40 minuters sömn sen 7.30 imorse, till hon däckade vid 20.20. :)
Får se hur natten blir! :)

Tack allihopa som gjort de senaste dagarna så himla bra! :)

Jag vet att jag snart ska krypa ner under täcket iallafall! :)
Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0