7 sorters kakor klara.

Therese och jag har bakat ännu mer kakor idag/ikväll. Totalt är det 7 sorter. Precis som det ska vara.
Chocolate chip cookies, vaniljdrömmar, nougatgömmor, kolakakor, ploppkakor, kakaokakor och en snittkaka jag inte kommer ihåg namnet på. Allihopa blev alldeles jättegoda, med undantag för dom sista jag gjorde, kakaokakorna. Dom skulle ha formen av ett löv, det gick inte utan sån där stansgrej. Dom blev runda, med hjälp av ett glas. Dom skulle vara tunna, det blev dom inte heller. Goda blev dom ju iallafall, fast något smaklösa för mitt tycke! Tummen upp på det!
Tack kära "dattar" (farfar) för att du underhöll Nellie idag igen :-)

Nu blir det sängen! Jag hoppas att Nellie låter mig sova inatt. Det skulle vara underbart, för nu är jag så himla trött. Ont i ryggen på det också, yeey!
Hoppas ni haft en trevlig 4:e advent! :)
Godnatt!



Kommentarer
Therese

Dom sista kakorna heter chokladsnittar om jag inte missminner mig :)

Och ja, kakaokakorna kan få stanna hemma på jul medan vi och dom andra kakorna har trevligt! Eller så kan ju alltid Christian få dom? ;)



Vi får se till att ta kort när alla kakorna är framdukade. Mhm.

2011-12-18 @ 23:46:10
URL: http://kamtroll.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0