Bloggen är på standby.

Har inte blivit så mycket update här på ett tag. Som ni kanske märkt?

Jag funderar på att flytta bloggen från blogg.se. Men vet inte riktigt vilken plattform jag ska använda mig av än.
Några tips?
Eller så funderar jag på att starta en helt ny, men ändå behålla den här som ett minne. Det finns ju ändå ca 4 års tid av minnen och allt möjligt här inne. Sånt vill jag inte gå miste om!

Det lutar åt att jag startar en helt ny och kanske inte är fullt så personlig, eller så är det så att det blir mer av det personliga. Vi får se. Jag måste klura ut åt vilket håll jag vill styra bloggen. Det kan ju inte vara en konstig kompott av allt och inget, det blir så rörigt.
Det jag vet är att jag iallfall ska ta mer hand om er som faktiskt läser min blogg. :-) Det låter väl bra? ;-)

Så tills vidare, håll till godo med det gamla. Så småningom kommer nytt och fräscht!

Hejpa!

Tips på bloggplattformar som är bra? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0