Onsdag.

Idag har det inte blivit mycket gjort. Har tagit det lugnt. Iallafall på förmiddagen. Eftermiddagen bjöd på en tur till Grums, handla lite, köpa mitt i veckan-pizza och ge mig själv en julklapp. Klippning! En del hår åkte av. Det blev jämt och bra, inte sådär konstigt i etapper som det kan blir efter hormoner och skit. Sen att jag klippt av ett gäng centimeter själv är en annan femma ;-).

Mannen i mitt liv är nu ledig en hel vecka igen men den kommer snart vara, svisch, förbi. Skönt att han är ledig på jul och inför jul iallafall :-)
Blir Skruvstad på lördag och knyt hemma hos oss på söndag, låter hur bra som helst! :-)

Nu ska jag sova och hoppas på att Nellie gör detsamma. Hon har trots allt vaknat till ett par gånger, men vet inte varför :-/ Hoppas inte det är någon skit på G! Det märks imorgon!

Godnatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0