Seg dag.

Nellie har haft en riktig surdag. Fy! Mot kvällen blev det bättre så vi fick lite soffmys innan sängen :)

Trollet är liiite klantig. Jag har sagt till henne tusen och åter tusen gånger att hon ska sitta ner i badkaret. Hon gör som vanligt, lyssnar inte. Kanar omkull. Och idag har hon till råga på allt lyckats häva ner alla schampoflaskor och en av dom har hon fått upp locket på. Detta resulterar i ett skrapsår på ena skinkan. Så himla typiskt.
Men tur att det gick så bra som det gjorde. Hon var inte ledsen alls länge och brydde sig inte när klantiga jag glömde bort skrapsåret och gnuggade duschcreme över det. Smart Mamma C, smart!

Nu är snart "runaway bride" slut och jag ska krypa ner i sängen!

Har ni haft en bra måndag? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0