Trött lördag.

Den här dagen startade vi vid 6-snåret. Fast klev inte upp förrän efter 7.
N var nog inte riktigt pigg eftersom hon somnade under granen(?!), tog tyvärr inte kort på det, vid 10. Flyttade henne till ena soffan och där sov hon i ca 30 minuter. Jag tänkte blunda jag med, men hann knappt lägga mig i den andra soffan innan hon vaknade igen. Blev lite frukost/lunch istället.

Nu sover Nellie igen och har gjort sen 12.30. Antar att det snart är fullt ös igen. Phu!
Vi ska nog ta med oss lite lussebullar och kliva över till Åsa och barnen för en fika också. Det låter som en alldeles bra lördag det. :) Nellie har gått och ropat efter Linnéa under morgonen, så hon blir nog väldans glad när vi går dit. Ett under att Linnéa inte tröttnat på Nellie än. Haha.

Hörs sen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0