15/2-11

Dagen idag har varit lugn. Är på bättringsvägen, men är slö och har hosta kvar. Nellie slipper nog denna förkylningen, tack och lov!

Vill skriva och säga grattis till älskade Åsa som har blivit mamma, till söta Linnéa som blivit storasyter och knas-dAAl som blivit pappa till världens sötaste lilla flicka, Isabell! Välkommen till världen lilla vän! <3 Hon är ju alldeles bedårande och jag blev helt tårögd när mms:et kom idag! Är så lycklig för eran skull! <3

Vi har tillbringat lite tid med att möblera om här i vardagsrummet, så bild kommer på hur det ser ut imorgon. Har dock ingen före-bild men det får gå ändå! Det är ju inte helt klart än, men det får vi ta imorgon eller något. Lite högtalar-kablar ska dras längs lister och lite småsmaker som ska fixas. Men det blev ganska bra ändå, lite annorlunda och "nytt" :)

Vi sitter och tittar på "den hemlige miljonären" och det berör verkligen att människor med lite "extra-pengar" kan avvaara några kronor till dom som behöver det. Skulle gladeligen ge bort lite pengar om jag kunde. För jag tycker nog inte att man är rik bara man har pengar. Man behöver vänner och familj, kärlek! Lite omtanke mot dessa behövande kan vara mer än nog ibland. Jag tycker det är en fin tanke bakom programmet!
Jag är så glad över att jag har min familj, mina vänner, ett hem och mat på bordet. Jag är verkligen lyckligt lottad och jag skulle inte vilja byta mot något.

Nej, nu får ni nöja er med dett och så hörs vi imorgon!
Godnatt!


Kommentarer
Malin

sv: Ja, om man har rätt redskap och kunskap. Jag är inte så säker på att jag har kunskapen men jag vet däremot att jag inte har redskapen. :)

2011-02-15 @ 22:38:57
URL: http://malineriksson.wordpress.com
Malin

sv: Ja, det har jag nog. Det ska jag kolla in, tack så mycket. :D

2011-02-15 @ 22:45:11
URL: http://malineriksson.wordpress.com
Jannica

Tack finis :) Blir så glad av dina fina kommentarer :)

Hoppas du blir frisk med, och att lilltjejen inte drar på sig ngt :/

Kram

2011-02-15 @ 23:46:38
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0