Alla hjärtans dag!

Har haft en supermysig alla hjärtans dag med mina två hjärtan! Älskar er så otroligt mycket och är lyckligt lottad över att ha er i mitt liv! <3


Detta fina örngott fick jag av Nellie :D Blev lite tårögd ju <3


Denna jättefina ljusprydnad fick jag av underbara älsklingen! Blev sååå glad :D


Tacopajen i ugnen! Mumma! :)


Mina tokiga hjärtan! <3 Ser lite galna ut <3


Massa bus med pappa blev det. <3
Visst vill man bara nypa lite i dom söta kinderna? <3


Våran ögonsten! Vad vore livet utan dig? <3


Jag fick mig lite mys innan sängen jag med! <3

Nellie har varit på underbart humör hela dagen lång! Härligt!
Nu ska jag och mitt stora hjärta fortsätta mysa med film!
Nellie har nog somnat hon, det är tyst iallafall. <3

Hoppas ni har haft och får en fortsatt bra alla hjärtans dag!
Puss&Kram på er!

Jag är lyckligt lottad! <3



Kommentarer
Therese

Färgen tog denna gången ;) Det blev bra :)

Lampan/ljusprydnaden var jättefin och örngottet var urgulligt!



Och jo, det är måndag idag.. Men jag tycker det har känts som torsdag heeela dagen :P

Ett stort <3 till dig med, och ett varsitt <3 till dom andra i hushållet! :D

Kramkram

2011-02-14 @ 23:12:30
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Låter som en ricktig toppendag! =)

2011-02-15 @ 09:35:44
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0