Bästa grannar/vänner!

Idag blir det äntligen en sväng till Åsa för att träffa den lilla, bedårande människan Isabell! Är så nyfiken på henne så jag spricker snart. Ja, vi har en egen bebis, men hon är inte så mycket bebis längre. Iallafall inte när jag fått träffa Isabell! :) För hon är ju liiiite mindre hon. Ååh, vad jag längtar efter detta besöket! Och vad jag har saknat Åsa! Och Linnéa! Undrar om hon är hemma när man hälsar på? :D <3 Hon är verkligen stora damen nu! 3,5 år gammal, storasyster och allt! Herregud vad allt går fort! :)

Mina galningar sover, Nellie ville tydligen inte det först. Trots att hon var supertrött. Men efter lite bök och gnäll i sängen så somnade hon gott. Och stora galningen somnade han med. Så jag njuter av en kaffekopp! Lyx!

Har inte lyckats få bild på tandflisen som är på G heller. Hon blir arg och vill inte alls vara med på detta. Så ni får helt enkelt vänta med att se till den sticker upp lite, då kanske det räcker med att ta kort när hon flinar som hon gör ibland. Så jag inte behöver halvt in i munnen på henne med kameran. Haha.

Kvällen igår bjöds det på tacos och det blev väldigt tidig i säng, var så himla trött. Somnade strax efter 22.30 igår. Det händer inte ofta. Sov riktigt skönt inatt, och Nellie också. Gud så skönt. Bortskämd som man är med hennes sömn. Väntar på att det ska bli uppvak nätterna igenom och krångel faktiskt. Vi har ju inte haft de problemen än. Peppar, peppar! :)

Nej, nu ska jag få lite sol i ansiktet innan mina hjärtan vaknar! :)

Hej på er!


Kommentarer
Myran

Vi åt också taco igår :O)

2011-02-20 @ 12:11:51
URL: http://zebramyran.blogg.se/
Malin

sv: Vad läskigt att så många tycker att vi är lika. Ingen har någonsin sagt något och när någon väl gör det så håller alla med, haha. :)

2011-02-20 @ 15:25:00
URL: http://malineriksson.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0