Dopet!

Nu kommer bilder från dopet. Blir bara några stycken, men det får duga ;)
Har varit väldigt mycket bilder ett tag. Men bilder säger mer än tusen ord säger man ju! :)

Lilla familjen! <3

Nellie i centrum. Tror prästen sa handpåläggning.
Kan det stämma? :)

Mamma, Pappa, Barn! <3

Nellie får bli lite blöt, tur att hon gillar vatten :D

Ja det blev inte många bilder uppladdade. Får se om det kommer fler framöver eller om jag nöjer mig med dem.
Ännu ett stort tack för uppvaktningen i samband med Nellies dop! <3


Kommentarer
Jannica

Fantastiska bilder :) Hon är så himla söt :):)



sv; tack för alla dina kommentarer, du är så jäkla go :D <3 Ha en bäst dag! Kram

2011-02-20 @ 11:17:08
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0