En härlig lördag!

Trots förkylning så har det varit en väldigt bra dag! Och verkligen fint väder, men lite kallt dock.


Nellie trivdes väldigt bra ute i det fina vädret :)


Efter våran utevistelse blev det lite smörgås, med leverpastej. :)
Hon verkade gilla det, fast det hamnade mer på golvet, i håret och på kläderna än i magen. :)
Men hon måste ju få prova själv annars lär hon sig inte :)

Sov så gott en stund förut, med sin älskade elefant från farfar :)
Så himla mysigt! :) Hade velat krypa ner bredvid henne ju ;)

Idag har vi haft besök av Therese och Blomman :) Var så himla skoj! Och vi åt såå god mat! Lax, mos och stuvad spenat! Det var inga fel det! Måste ätas flera gånger. :) Super-enkelt och super-gott! :)
Dagen och kvällen har bjudit på många skratt och det är så härligt med deras sällskap! :) Saknar det där med att kunna umgås med Therese i tid och otid! Blir lite svårare att bara dra iväg nu när man har liten och tänka på och så. Så jag tycker det är superhärligt med de gånger vi ses <3

Nu är jag supertrött. Hade ca 38 i temp så det är kanske inte så konstigt att man inte är helt hundra, speciellt inte när man har en normal temp på ca 36.4. :(
Blir till att slappa på soffan tills det är dax för sängen. Ska försöka sortera lite bilder från dopet och lägga upp lite här vid tillfälle! :)

Hoppas ni har/haft en bra lördag!
Hej!


Kommentarer
Therese

Jag saknar också det där att kunna umgås när helst andan faller på, men de gånger vi ses bjuder på en massa skratt och är verkligen uppskattade och något jag ser fram emot! <3

Maten var god, speciellt den överpepprade spenaten, den salta laxen och det smaklösa moset.. Höhö ;)

Men oj då, inte konstigt att du inte är jättepigg då du :/ Krya på dig!

Kramkram!

2011-02-12 @ 22:37:56
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Lotta, mamma till Lucas

Vilka goa´bilder!

Krya på dig!

2011-02-13 @ 15:34:48
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0