Fredagsmys med min sjuka karl!

Ja, vi är sjuka båda två. Nellie är fortfarande frisk om än lite gnällig. Med det gör inget så länge hon slipper vara sjuk. Men jag funderar fortfarande på varför hon är så gnällig. Lite humörsvängningar och talar om (gråter eller gnäller) när det inte passar henne. Så ikväll/idag har hon fått heta Hertiginnan av Segmon ;) Älskade hjärtat! <3

Nu är älsklingen iväg och hämtar våra ost- och skinkrullar. Tycker lite synd om honom att han ska behöva flänga iväg till Grums och hämta mat när han inte mår bra, men lite fredagsmys-mat är ju inga fel ;) Och han får ju faktiskt slappa/vila i soffan hela kvällen sen, med massa film och mys! :) Så det kanske går bra med honom ändå :)

Nellie sover sen 19.40 och jag hoppas på att hon sover lika bra som hon gjort dem senaste nätterna. Har somnat runt 19.30-20.00 och sovit till mellan 4-6, har hon vaknat mellan 2-4 så har det räckt med nappen och hon har somnat om till ca 6-6.30 :) Hon är så himla duktig och vi är så bortskämda! :) <3 Njuter så länge det fungerar, för ett, tu, tre så kommer det en period då hon kanske sover väldigt dåligt. Vem vet?

Nu kommer raringen hem med maten!
Ha en fortsatt trevlig fredagskväll, det sak vi ha! :)


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Krya på er!

2011-02-12 @ 09:41:12
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0