Mysig dag!

Blev ett besök till familjen Alkemyr/Dalgren! Och fick träffa världens sötaste lilla docka! Hon är bedårande och så himla likt storasyster Linnéa. Du har två väldigt fina barn Åsa! Och dom har en underbar mamma!
Blev alldeles tårögd när jag såg lilla Isabell ju! Har längtat så efter att få träffa henne och nu har jag fått göra det. :D Fick träffa Linnéa en liten stund också! Det var tur att hon hann hem innan jag och Nellie gick hem! :) <3

Christian tog med Nellie till Sävsjön förut och skulle kolla på när dom körde på isen. Efter ett tag fick han ta Fröken sur och åka hem. Inget dög. Hon var inte alls sugen på att vara ute. Men ca en timme utan barn och karl var inte helt dumt. :) Blev ju massa snosande på Isabell under tiden :D

Nu innan sängen så var Nellie så grinig, inget dög. Vart har kvälls-mysiga Nellie tagit vägen? Nedrans tänder! Stackars liten. Nu sover hon iaf efter bad och mat. Helt slut ju. Hoppas hon får en bra natt inatt igen! :) Än så länge verkar inte tänderna störa nattsömnen iaf, tur det! Räcker med att dagarna blir drabbade. :-/ <3 Men den ena framtanden nere är snart helt utanför tandköttet, är bara lite kvar tills den är ute. Man känner den mera idag iallafall. :) Kommer ju se urgulligt ut när man ser tanden/tänderna ju. :D

Nu blir det slappa framför TV:n och invänta raringen som åkte tillbaka till isen förut. Med sig hem till mig har han power king :D Det är gott det! :) Undrar om man ska kasta ett öga på Big Brother ikväll? Kl. 21 på tv11. :)

Hörs mera imorgon!

Hejda!


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Hmmm, de kämpar gärnet mot sömnen på alla sätt, vilket slutar med att de somnar var som helst! =)

2011-02-21 @ 08:22:14
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Åsa

tack för besöket. saknat er som satan :) ja, jag har supersöta barn, men du har oxå en riktig guldklimp du med. eller ja ni med ;) Puss

2011-02-21 @ 10:05:47
URL: http://alkemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0