Nu ni!

Nu har jag fått för mig att testa detta med håret igen! Hoppas verkligen det tar den här gången!
Före:

Under:


Är ni sugna på en efterbild nu? :D Jag med! :D

Dagen har för övrigt varit bra, trots sjukdom! Usch, blir att pimpla te innan sängen ikväll. Nellie hade en liten gråt-period ikväll, vet inte om det är tänder eller om det kanske var magen. Ett härligt/roligt bad med Pappa Christian och massa mys så blev det bra igen. Och nu sover hon! :) Hoppas hon får sova gott inatt! Det vill jag göra :)

Hann med och säga hej till Åsa och Linnéa idag också! Det var inte dumt. "Jävla pommes frites" och "Hoppsan, se där ja!" var dagens skrattframkallande ord från Linnéa vid legobygget <3 Så nedrans söt den där ungen! :)

Nu ska jag vänta på att färgen blir färdig så jag kan skölja ur ;)
Hej så länge! :D


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Japp, sugen på en efterbild! =) Hoppas ni får en trevlig dag!

2011-02-14 @ 09:31:19
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Therese

Jag vill se efterbild! :)

Kramkram

2011-02-14 @ 17:38:19
URL: http://kamtroll.blogg.se/
mormor Tuta

komm igen nu efterbild.....puss

2011-02-14 @ 20:29:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0