Nytt inom kort.

Har krånglat med designen två kvällar i rad nu, och får inte ordning på det där med boxar i sidomenyn. Så nu valde jag ett tema som redan hade boxar och kommer göra om det lite smått så det passar mig :)
Det kommer vara lite kaos här framöver, hoppas ni står ut. Haha.
Brorsan åkte hem idag. Så nu är det bara lilla familjen igen. Har varit kul och ha brorsan här, men skönt att få bara vara vi igen! :) Det är ju det man är van. :)
Nellie sover och jag&raringen ska glo lite på TV. Är så himla slö idag, vet inte vad det är för fel. Sovit har jag ju gjort, men kanske inte bra?
Nellies humör är bättre idag, så det piggar upp lite!
Men förut så blev det en hel sjö med tårar och det var inte så konstigt, inge bra att tappa balansen och slå ansiktet i leksaker. :( Stackars liten. Det kan inte vara lätt och försöka med en massa (typ stå i krypställning och försöka räcka upp ena handen) och det inte alltid går så bra. <3 Hon fick inga skador iaf, men ont kan jag tänka mig att det gjorde. Usch :(
Nej ni, nu blir det soffmys med raring.
Godnatt på er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0