Mitt i natten..

.. och jag borde gå och lägga mig. Är ganska trött. Så snart blir det nog till att få lite sömn.

Idag har vi varit ute i det fina vädret. Var så mysigt att bara ge oss ut, vi 3. Bara lilla familjen. Solen lyste (och nästan värmde) och det var inte jättekallt. En alldeles fin dag. Blev ca en timmes promenad på en skogsväg här i Segmon. Men den är nog trevligare när det tinat upp lite, nu var den mest halkig/isig. Och när det tinat mer så blir det att gå hela vägen ner till Liljedal. Där är det fint. Jag saknar Liljedal!

Blev även ett besök hemma hos fam. Larsson. Var ett tag sen så nu kände vi att det var dax igen. En väldigt trevlig familj det! Fick även höra att det behövs folk på Agnetas jobb och det hoppas jag att det gör även när jag är färdigutbildad och fått mitt körkort!

Hem och fick i oss lite mat, (Christian fick åka och hämta skräpmat idag, inga fel) och sen kom Linda och Neo på ett kvällsbesök. Myys! Fast Neo var mer vilda babyn idag. ;P Haha. Sötnöten. <3

Nellie somnade i min famn framför tv:n ikväll, och det händer inte ofta att hon gör. Vi satt alla tre och kikade på tv:n och helt plötsligt hade hon somnat. Lilla hjärtat! Så himla mysigt! Med pappa däremot var det bara massa bus, och det är dom båda två fulla av, hihi.
21 hann klockan bli idag innan hon somnade. Men det kanske innebär lite sovmorgon imorgon? Hihi. Natt till idag sov hon ju jättebra, somnade 19.30 och sov till 7.00. Det är inte dumt alls det. Härligt bortskämda är vi fast hon är så liten! Men jag klagar verkligen inte! Hon är så duktig! <3

Nej, nu ropar nog kudden efter mig.
Godnatt!




En bild på det bästa i mitt liv! <3
Älskar er så sjukt mycket! <3


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Ha ha känner igen det där... Ibland känner jag mick sjukt tråkig... pappa behöver bara visa sig så kiknar LillGrodan av skratt! =) Så sött!!!

Trevlig dag!

2011-01-21 @ 09:29:24
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0