Natusan-tävling!

"Jag badar min bebis med några droppar barnolja, som luktar otroligt gott (från natusan såklart) och låter henne ligga och sprattla nakenfis lite varje dag. Samt smörjer med en mjukgörande crème vid behov, från natusan (den också) speciellt hennes knän då hon kan bli torr/irriterad just där. Speciellt när tyg gnuggas mot dom då hon försöker krypa. Det är lite vad jag gör för min bebis och det fungerar utmärkt för oss! :)"

Med detta skrivet så har jag vunnit en årsförbrukning av Natusanprodukter till ett värde av 2500 kr. :) Inga fel alls! Detta är påväg hem till oss nu i januari :) Man skulle svara på en fråga om babyolja och sen skriva lite om vad man gjorde för att hålla sin bebis hud mjuk under vinterhalvåret. :)
Men vart ska jag förvara 60 paket med våtservetter? :O

Gud vad jag är bra ibland! :D




Kommentarer
Jannica

Wiie, grattis :D ÄÄRS de finns de allt plats för :D

2011-01-13 @ 14:29:27
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Therese

Nämen alltså det är lugnt, du kan förvara dom här vetdu.. Jag har ju så mycket förvaringsutrymme så det är bara att lasta in ;)

Snart är det lördag!

Kramkram

2011-01-13 @ 14:42:09
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Bianca

GRATTIIIIS! :D va kul! du får donera lite våtsetter till mig haha ;)

2011-01-13 @ 14:42:16
Malin

sv: Ja, det är det. :) Det är ju Sandra, Lili, Jane, du, Bianca och Therese. Nu är det "bara" Nathalie kvar, haha.

2011-01-13 @ 16:32:22
URL: http://malineriksson.wordpress.com
Camilla

Grattis!

2011-01-14 @ 00:56:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0