26 Juli.

Sitter och kollar på "Hells kitchen", kan inte låta bli att små-le när Gordon Ramsey skäller. Skulle verkligen inte vilja vara en kock i hans kök. Haha. Jag skulle nog kanske vråla tillbaka. Men bara lite.

Idag lurade jag med bästa Åsa och lilla Isabell på en liten promenad. Skulle ner och kolla efter smultron men hittade bara 15-20 stycken och några hallon. Nellie slukade alltihop. Blev lite prat och iskaffe med Åsa innan det var dax att gå hem och få i trollungen mat :)

Christian gick iväg till Peter förut. Får se när han trillar in här hemma inatt :) Jag sover garanterat då iallafall. Är sjukt trött fast jag fick sovmorgon imorse. :( Förstår inte det. :-/ Sist jag var och tog prover hos läkaren så var det ju inte brist på något, typ järn eller liknande. Hmm. Kanske ska försöka komma i säng tidigare på kvällen. Det vore något det :)

Undrar vad man ska hitta på imorgon då?
Några förslag? Vad ska ni göra? :)

Godnatt! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0