364 dagar.

Fy vad tiden har gått fort. Nellie blir hela 1 år imorgon, 365 dagar!
Hur är det möjligt? Det var ju inte längesen hon var pytteliten bebis ju.
Vad har vi gjort ett helt år? =)
Firas ska hon oavsett om jag tycker tiden gått för fort eller inte. Imorgon kommer farmor, farfar, faster, mormor, morfar (& ev. Lena) och morbror. =) Får bli ett kalas till något senare. För vi får inte plats allihopa i våran lägenhet. Så det får bli lite mer kalas för vännerna någon dag längre fram :)

Idag blev det bad i Långsta igen. Gud så skönt! Det var verkligen välbehövligt.
Vi hann och få på oss kläderna och ta oss mot bilen innan regndroppar trillade ner också. Sicken tur! :)
Åkte en sväng till Skruvstad och sa hej till Rut, Hilding och Anders. Blev en snabb-fika och sen hem igen.

Gjorde sen middag här i dag. Blev lite blandade maträtter idag. Jag och C åt kött, Nellie åt korv, till det hade vi pommes (till mig och N) och potatisgratäng till C. Jag tog kantarellsås och C bearnaisesås. Nellie åt utan sås. Haha. Lite blandat blev det. Men ack så himla gott!

Nu börjar snart en film på tv:n, "Norbit". Så det får bli att titta lite på den innan sängen! :)

Godkväll! :)


Kommentarer
Helena

Låter som en underbar dag :)



GRATTIS till Nellie som blivit sitt 1:a år idag =) <3

2011-08-01 @ 13:44:33
URL: http://mysharona07.wordpress.com/
Sofia - Mode, foto & personligt

Hoppas du har haft en bra dag :D

2011-08-02 @ 21:11:45
URL: http://smnmode.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0