Bad och bus.

Det har varit en sån härlig dag.
Vi drog med oss Therese och åkte till Långsta för att bada!
Det var då inte dumt alls. Alldeles perfekt dag för det. Varmt ute och väldigt skönt i vattnet.
Blev massa bad, lite foton och fika!

Sen blev det dax att packa ihop och åka hem för lite mat. Fick bli familjepizza idag. Sen lite film, "Gnomeo och Julia", den var väldans rolig faktiskt :)

Nu blir det snart sängen. Bara Christian kommer hem efter att ha kört hem Therese.
Idag är vi trötta allihopa! Får se hur länge Nellie sover till morgonen! Jag hoppas på läääänge för det är min morgon att gå upp med henne ;) Är ju raringens tur att få lite sovmorgon :)

Ska försöka få upp bilder från idag också, men som vanligt hamnar de väl på dayviews. Länk finns på vänstersidan. En lila knapp att klicka på :)

Godnatt på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0