Första stegen!

Här händer det grejer.
Nellie är nu 11 månader gammal och har tagit sina första riktiga steg! Hon har gått småsteg mellan oss förut men idag så stod hon hos mig och gick flera steg mot tv-bänken på eget initiativ och sen till mig igen (fick hoppa efter henne så hon inte skull åka in i bänken om hon ramlade). Efter det har hon gått lite här och lite där. Börjar bli mer vågad och släpper taget om saker och försöker gå iväg. Underbart och se henne utvecklas!
Men ändå så känns det lite konstigt, vår bebis liksom! Vart tar tiden egentligen vägen? Någon som vet?
Det var inte längesedan som hon låg på golvet och inte förflyttade sig alls. Shit! Nu går det undan.

Idag blev det en eftermiddag/kväll med pinglor +barn :) Härj som vanligt och massa prat ;) <3

Nu sitter jag här och har kollat på sista avsnittet av "Glee", hoppas 3:e säsongen kommer snart! :D
Det är ju så himla bra!

Nej, skriva in sig på AF kanske?
Blir ju ingen skola för mig denna hösten. "För många som sökt in". Varför kan jag inte få göra min praktik och ämnena jag har kvar, på distans, så är jag klar sen? Nejdå, mina planer om hur hösten skulle se ut går i kras. Jag hade ungefär 1 termin kvar. Fy vad less jag blir.. Jaja, det ordnar sig nog. AF nästa iallafall.

Godkväll.


Kommentarer
Ullissa

Moster är så stolt! Nellie växer å utveckals så det knakar! Du snackar om att det går fort! Jag kan bara säga Fortare ändå går det sen!

Lycka till på Af! Synd att det inte blev nån skola!



Kramisar Syster yster!

2011-07-04 @ 22:54:36
URL: http://ullissa.bloggplatsen.se
Malin

Vad duktig hon är, lilla Nelly. :)

Fan vad tråkigt med skolan. Det är ju så typiskt..

2011-07-04 @ 22:59:38
URL: http://malineriksson.wordpress.com
mormor Tuta

Jae gumman nu kommer de bara att säga schvisc, och sen är hon tonåring, hehehe puss <3

2011-07-05 @ 00:54:43
Jannica

Vad roligt att hon börjat gått :):)

Men om du redan var "inne" i skolan och hade en termin så kan de väl inte säga så? :S

2011-07-05 @ 05:46:36
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Lana

Åh tycker det är så himla gulligt med bebisar som lär sig att gå haha :D

2011-07-08 @ 23:10:24
URL: http://lanaazand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0