Idag blir det besök.

Har dammsugit och skurat, med en väldigt sur Nellie hängande i kläderna på mig. Ingenting passade idag. Hon som brukar tycka det är kul att hänga på när man dammsuger. Jaja, hon har väl en dålig dag precis som vad jag har ibland.

Idag kommer Therese och Blomman (Jan) hit. Vi ska äta torsk, äggsås och potatis! Ingen dret det!

Var på arbetsförmedlingen igår, och som jag trodde så var det mest orden söka jobb som förekom. Ska in på deras hemsida nu och leta upp en jobbcoach som jag ska jobba med i 3 månader. Om jag inte hittar jobb före dom 3 månaderna är slut så kan det bli aktuellt med jobbgaranti för ungdomar. Hm, hoppas jag hittar något innan det. För 3 månader utan en inkomst från mig kan bli lite tajt.

Nej, leta efter coach innan Nellie vaknar.
Hörs! :)



Kommentarer
Viola

Lycka till med jobbletandet! Det är verkligen inte kul att vara arbetssökande, det medför en sådan stress :(

2011-07-07 @ 23:44:54
URL: http://mummyfied.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0