Lördag

Idag blir det Borgviks motordag. Har aldrig varit på det förut så det blir något nytt för mig. Kul och göra något annat än det "gamla vanliga" hela tiden :)

Igår blev jag ensam hemma några timmar. Christian och Nellie åkte till farmor och hälsade på. Faster och gammel-mormor var också där :) Medan dom var iväg dit så passade jag på och storstäda, det är lite enklare att göra det när man är själv hemma. Plocka och städa som man vill. Så nu är det så fint så :) Får se hur länge det håller sig ;)

Vi var ju hos Camilla och Kent i onsdags också. :) Har hunnit med ett par besök till dom och det är lika trevligt varje gång! :) Tur att det finns några vettiga människor att prata med. Camilla är så himla go! Är glad att jag fått lära känna henne. Hon är verkligen någon man kan kalla för en bra vän! :)
Tog bussen hem från stan efter besöket, Christian skulle hjälpa Kent och greja garaget och så. Så vi (jag) orkade inte vänta. Camilla skulle ju iväg och jobba hon också, så då gjorde det inget att vi åkte tidigare :)
På bussen hem var det fullsmockat med folk. Så tillslut satte det sig en äldre kvinna bredvid oss. Hon berömde Nellie för att hon satt så snllt och var så lugn. Det skulle hon inte gjort. Efter dom orden så tog det max 5 minuter så var tålamodet för fröken Nellie slut. Tjöt och ålade runt i knät på mig. Skulle stjäla kvinnans bok och försökte ta hennes metallspänne på väskan.
Tur att vi bara skulle till Segmon och inte längre. Phu. ;)

Nej lite mer kaffe nu, så är det dax att väcka Christian sen :)
Godmorgon! :)


Kommentarer
Camilla

Åh va gullig du är! Jag är också glad över ha dig som vän! Klok & smart är du! Hoppas ni får en bra dag!



Kram!

2011-07-16 @ 12:51:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0