Lugn och ro ;)

Båda mina hjärtan vilar en stund, jag sitter med en kaffekopp och bara kikar runt på internet.
Inga fel. :) Det är alldeles tyst här hemma just nu. Och ja, jag tycker det är skönt fakiskt. Annars brukar det vara full fart hela dagarna. Så lite måste man få njuta.

Blir ett besök till AF idag, trodde att jag inte skulle kunna ansöka om ersättning från dom pga ett glapp i aktivitet under hösten-09, men det visade sig vara fel. Jag pluggade på komvux då. Så ringde kvinnan på AF förut och hon sa att det inte var något snack om saken, ansöka skulle jag få göra.
Men ni ska se att jag stuper säkert på något annat dumt krav dom har så jag inte får ersättning därifrån heller. Skulle vara typiskt. Men det återstår att se sen.

Helgen har varit lugn för övrigt. Inga drastiska aktiviter här inte.
Var och hälsade på Kent och Camilla på söndagen igen och då blev det även ett dopp i poolen för C och N, tillsammans med Kent, Emma och Emil. :) Trots att det var lite kallt i vattnet så tyckte Nellie inte om att komma upp därifrån, hon skulle fortsätta bada hon. Tokungen! :)

Nej, klicka runt lite till innan familjen vaknar till :)

Hejda! :)


Kommentarer
alex :)

Fin blogg! :) Har tre frågor; hur fick du bilden här i kommentarsrutan ? Och ovan det med "Reglerna" om kommentarer hur fixade du det ? Och på vänstra sida där det står lite om dig & bilden hur gör man så har letat efter det jätte länge :) Tacksam för svar :) Ha en bra dag.

2011-07-12 @ 14:45:16
URL: http://hejsansasvejsan.blogg.se/
Jannica

Hon är för go :)

2011-07-12 @ 14:50:03
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0