Pride!

Var iväg på pride-paraden i Karlstad idag. :) Har egentligen bilder därifrån men orkar faktiskt inte ladda in dom ikväll, är supersliten idag. Fy.
Dagen var väldigt bra. Blev en hel del folk i paraden! Tycker det är bra att den finns och att det finns folk som går den. :) Blev utfrågad och fotad av VF, får se om det kommer med. Efter en massa gående så blev det mat i duvanhuset (mat-stället vid KICKS), en god nacho-tallrik blev det för mig och C, Therese tog något som inte verkade vara riktigt hundra och Nellie fick pannkakor som hon inte ville ha eftersom hon tydligen inte var hungrig. Hon har ätit dåligt hela dagen idag. Kanske beror på värmen? Eller så börjar fröken bli sjuk. Det återstår att se. Hoppas hon håller sig någorlunda frisk iallafall.

Ett besök hemma hos Falk/Karlsson hanns det med också, så där fick vi fika. :)

Nej, nu blir det att kolla om N äntligen sover. Det skulle krånglas en hel del idag.
Hoppas hon sover inatt nu, de senaste två kvällarna så har hon vaknat runt 23-00 och inte somnat om på en dryg timme. Det positiva är ju att hon får i sig lite natt-välling och sover sen till strax för 9 på morgon. Men det vore skönt om hon sov på nätterna istället/också. ;) Jag tackar ju egentligen inte nej till sovmorgon, men sover hellre på nätterna. ;)

Godkväll. :)


Kommentarer
Lotta, mamma till Lucas

Kul! Visste inte ens att Karlstad hade en pride- parad =)

2011-07-09 @ 21:52:40
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0