Åskar!

Ja äntligen lite åska! Som håller på ett tag också, inte bara mullrar två snabba och sen flyger sin kos!
Härligt! Då kanske man kan andas normalt imorgon och inte den där äckliga, fuktiga luften som varit. Yeey! :)

Dagen idag har varit sådär, eftersom vädret varit dåligt men ändå fruktansvärt varmt så har varken jag eller Nellie varit så positiva. Men det är då inte lätt att förstå och/eller göra sig förstådd. Och sen värmen på det. Ingen bra kombination. Men kul har vi ju haft iallafall :) Härjat som bara den från det att hon vaknade imorse vid 7.30(!) till dess att hon somnade vid 20.15 (bortsett från lite sömn på ca 1,5 timme totalt) . Får se om det blir samma tid imorgon. Vore inga fel. För jag ska snart ta min bok med och läsa ett kapitel eller två innan jag somnar, i ordentlig tid! :)

Ang. bilderna jag lovat så var det smidigare för mig att ladda upp dom jag ville på bilddagboken/dayviews , för där kunde jag ladda upp flera åt gången, så det är bara att klicka sig in och kika :)


Världens mest underbara lilla tjej! Hon lyser upp livet så otroligt mycket!
Mamma och pappa älskar dig så mycket!


Godnatt på er! Hoppas ni haft en bra dag! :)

Saknar min C jag! <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0