Dåligt väder, men en mysig dag ändå.

Vi skulle ju tagit en tripp till Liljedal egentligen, men det tillät inte vädret. Var ju spöregn under morgonen och senare blev det sådär ostadigt. Inte så kul och komma till Liljedal och slå upp fikat för att sedan bli ev. sjöblöta.
Vi drog hem till Åsa och fikade med alla barnen istället. Sedan härjades det i ett X antal timmar. Helt slut var man när man kom hem igen. Men ack så välbehövligt med skratt och härj.
Tack tjejer och barn för idag!

Här är lite bilder från idag :)


Barnen fikar! <3



Söta Linnéa och Isabell! <3



En väldigt glad Nellie! <3



Snyggingen Neo! <3 (Nellie sover i bakgrunden ;P)



Får bli en tidig kväll ikväll. Nellie och jag tog hand om tvättberget som skulle vikas och sen blev det härj in i det sista. Nu sover N och det lockar så otroligt för min del också.
Imorgon blir det en tur till Helena! Ska bli kul och träffa henne! Blir lite tjöting och en lunch iaf! Alltid något! :D

Nej ni. Godkväll!


Kommentarer
Jannica

Vågat och ha så stora bunkar med kakor ;) tur inte jag var med. hahaha :P:P:P

2011-06-19 @ 23:11:15
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0