Detta humöret.

Ja, det har nog lillan fått från mig. Blir sur för ingenting. Räcker med att man tittar på henne så kan hon bli sur.
Nej, kanske inte riktigt så illa, men nästan.
Går det inte som hon vill så blir hon sur, och då får vi höra det också. Sen kan det vara att hon är trött på att se mamma 24/7 också. Inte lätt att vara liten, men banne mig inte lätt att vara förälder alla gånger heller.
Någon som har någon idé om vad det kan vara? Något jag inte tänkt på kanske?

Dagen idag har varit ganska bra ändå.
Blev tacos och mys med Åsa och Isabell och nu blir det jordgubbar, grädde och film. Men först ska Christian komma hem från Åsa. Hon hade nämligen ett litet problem med sängen och behövde hjälp. (HAHA, vad illa det lät.) Det jag menade var det att Christian ska hjälpa henne att skruva bort benen på sängen. Inget annat. HAHA, kan inte sluta skratta.

Nej, om jag ska ta och lägga in lite bilder på datorn kanske?

Godkväll! :)



Kommentarer
Jannica

Hon växer ju så hon kommer väl in i olika stadier :)

Är nog inte så konstigt att hon kan bli arg. Man kan inte vara på topp jämt :D.

Kul du börjat blogga igen, saknar dina inlägg :):). Har du några planer för veckan?

kramis

2011-06-12 @ 21:15:27
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Therese

HAHAHA! Det var det bästa idag! "Men först ska Christian komma hem från Åsa. Hon hade nämligen ett litet problem med sängen och behövde hjälp." Hahahahahaahahahaa :D

Kramkram <3

2011-06-12 @ 22:28:07
URL: http://kamtroll.blogg.se/
Åsa

Hahahah :D :D

Ja, ibland behöver åsa hjälp med llt ;)



Tack för igår :) :)



Pussälsk

2011-06-13 @ 08:04:45
URL: http://alkemyr.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0