Detta med rubriker...

...börjar bli lite smått tråkigt/jobbigt. Tycker inte om att vara finurlig och försöka hitta på en passande rubrik alla gånger. Bah!

Idag har vi tillbringat största delen av dagen med Linda och Neo. Massa bus, skratt och fika. I vanlig ordning! :) Och ännu en dag fullt av just det väntas imorgon, men då hoppas vi på fint väder så vi kan knalla till Liljedal. Måtte gudarna ge oss vackert väder. Jag har ju för tusan bakat kärleksmums ikväll, som vi ska trycka i oss imorgon! ;D

Vi kom hem här vid 20-isch och då var det dax att göra Nellie iordning för kvällen, ny blöja, välling och mys i soffan framför tv:n innan hon skulle hoppa i säng. Det tog en liten stund innan hon ville slå ihop sina vackra blå. Men vid 21-isch så sov hon :) Får se hur hon sover imorgon, för imorse tog hon banne mig och somnade om vid 7.20 (efter lite välling) och sov fram till 10! Det är ingen dret dä! Och det tackar mamman för! :D Vågar man hoppas på en sån morgon till? ;)

Nu ska jag ta och krypa ner i sängen med boken!
Kan inte sluta läsa fantasy-böcker när jag väl börjat!

Godnatt på er! :)


Underbara ungar! <3




Kommentarer
Jannica

Åh vad fin hon är lilla skruttan :)

Hur gammal är hon nu? :)

2011-06-18 @ 23:05:04
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Anonym

fin blogg !

2011-06-19 @ 21:56:04
URL: http://wwwiktoria.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0