Försöker igen.

Blir dock inte ett lika långt inlägg som jag tänkte från början. Orkar inte skriva om allt vi gjort. Hade ju redan gjort det i ett inlägg, men det behagade inte visa sig. :(

Vi har haft väldigt bra dagar, det har varit fint väder så vi har mestadels varit ute. Passar på när det är fint! :) Men nu när jag var ute och tog in vagnen så verkade det nästan som att lite regn skulle vara på väg. Men det klagar jag nog inte för, det blir ju friskare luft efter lite regn. :) Bara det är fint imorgon så gör det inget alls.

Nellies ena framtand (uppe) är nu igenom tandköttet. Hon fick ju lite "hjälp på traven" med den, eftersom hon slog i munnen i måndags. Den var nästan igenom vid tillfället, och efteråt så hade tandköttet spruckit så tanden kom ut :) Verkar som att den andra framtanden är på G också. :) Så himla sött!

Vi var ju hos mamma från onsdag till torsdag. Och tror ni inte det lilla trollet sov från 20.15 till 8.45?! Så sover hon aldrig här hemma. Det brukar istället vara "spelar ingen roll när vi lägger henne" till ca 6-6.30. Undrar varför?
Förutom incidenten med att hon utan ett ljud, vaknade, och kröp rakt ur sängen så var det inga problem att sova borta. :) Fallet ur sängen gick bra det också, hon blev nog mest rädd. Och vem skulle inte bli det?
Tack mamma för underbara och mysiga dagar! :) <3

Idag blev det jordgubbspaj och lite saft med Åsa, Älsklingen och Nellie! Gjorde som typ äppelpaj, fast med jordgubbar och istället för kanel så blev det vaniljsocker. Det var riktigt gott och det ska göras fler gånger! :)


Har ett gäng fler bilder som egentligen skulle komma upp idag. Men eftersom man ska ladda upp en och en så får det lov att bli imorgon istället. Sängen kallar! Har ju en liten fröken som garanterat vaknar tidigt. ;) Men om jag har samma tur som imorse så somnar hon om en stund efter lite frukost-välling ;)


Älskade trollunge, hela 10 månader redan!
Jag hinner inte med!
Hade aldrig kunnat drömma om att livet som mamma skulle vara så härligt!
Det är inte alltid en dans på rosor, men det är banne mig värt allt!
Älskar Nellie så otroligt mycket. Älskar Christian så otroligt mycket.
Älskar min familj så otroligt mycket!
<3

Godnatt på er!


Kommentarer
Jannica

Sööötnos :)

2011-06-06 @ 00:57:12
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0